Известие

Collapse
No announcement yet.

Светва дюзата като съм на скорост и върна газта.. Изписва следните грешки....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Светва дюзата като съм на скорост и върна газта.. Изписва следните грешки....

    От доста време го имам проблема с Светването на дюзата на таблото и надписа Мотор контрол систем фаил. или нещо от сорта. 147 1.9JTD 16v 140ks. 2003 Преди го изписваше само при мокро време и то като доиде ред да поддам повече газ след 2500 оборота кам 3.. в последно време от както започнаха да се топят снеговете стана по често дори като запаля колата всичко е ОК.. работи 2/3 мин на място и без да съм поддал газ го исписва. Изгасям я, паля я и при паленето ми изписва ``латер ин филтер фул`` Горивния ми филтър е Уфи с датчик за вода 55 лева го взех преди година 2. мислех че сее събрало вода развих датчика отдолу и изтече кам 200/300 грама нафта след което като запаля и ми светне дюзата гася-паля и пак това за филтера. Светне ли ми дюзата свети в ЧЕРВЕН цвят на моята кола ( щото на някои е в жълто ) и след околу 10 секунди след това колата губи всякаква мощност. върви до 1500-2000 оборота колкото и газ да даваш. Закарах я на диатностика и след като исчистиха грешките решихме да направим еднин краг както си е закачена на лап-топа.
    Газ всякакво каране от 1ва до 6-та рязко трагване намаляне на скорости не исключена както правех за да не светне лампата до преди това и нямаше проблем, не светна нищо. При скорост 150/ 190 маистора каза че работи перфектно и всичко в стоиности грешки не даде, и така в продължение на 20тина 30 мин.. Записахме грешките и при трите диагностики след малко ще ги напиша. Днес колата беше си загряла всичко наред през целия ден, слетобяд спрях за 5 мин до един магазин и като запалих пак светна ( а този път изобщо не съм минавал през локви нито дъжд ме е валял) Моля ако някои има представа да пише че незнам с какво ги заслужих тея ядове.. Косата ми побеля вече

    Ето и грешките от първото закачане.

    P 0601
    P 0340
    P 0683
    P 0265
    P 0238

    Второ закачане..

    Р 1193
    Р 0238
    Р 0683
    Р 0601

    Трето закачане...

    Р 0238
    Р 1236
    Р 1193
    Р 1195
    Р 0704

    Повтарящите са Р 0238 - което е Налягане на турбина маи.
    Р 0683 и Р 1193
    Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

  • #2
    Грешката от днес е Р 1193- като върна газта само и излиза че това е регулатора на Помпата за високо налягане.. 100 пъти е гледана темата няма ли някои да искаже мнение или предположение или да продава такъв регулатор/клапан. За Бога Алфисти Help me..!!!
    Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от A.Arabadzhiev Покажи съобщение
      Грешката от днес е Р 1193- като върна газта само и излиза че това е регулатора на Помпата за високо налягане.. 100 пъти е гледана темата няма ли някои да искаже мнение или предположение или да продава такъв регулатор/клапан. За Бога Алфисти Help me..!!!
      Ами за да видиш какъв ти е проблемът трябва да гледаш не само грешките, а и живи данни, в реално време. Грешките насочват
      P1193 EGR Drive Overcurrent
      P1195 SCP HBCC Failed To Initialize
      P1236 Fuel Pump Control Out Of Range
      Р0704 Неизправност във веригата на датчика за зацепване
      Last edited by NightRider; d.m.y г., 20:28.
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Да... гледахме ги в реално време и исписа е тая Р 1193 на 2ра давам газ до кам 3/4 хиляди оборота и като върна газта светва на лаптопа имаше 2 скали които вървят една с друга и Никола маистора ми каза че е допустимо да имат малко отклонение но като върна газта едната спада другата остава горе.....
        Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

        Comment


        • #5
          Голяма грешка да сложиш, датчика който идва с Уфи-то Другия ти проблем може да идва от 100 места и се иска точна диагностика иначе има опастност да смениш 1000 неща
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Голяма грешка да сложиш, датчика който идва с Уфи-то Другия ти проблем може да идва от 100 места и се иска точна диагностика иначе има опастност да смениш 1000 неща
            Извиняваи ама не те разбрах коя грешка е голяма.. това че съм закачил буксата на филтъра ли ?
            Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Голяма грешка да сложиш, датчика който идва с Уфи-то Другия ти проблем може да идва от 100 места и се иска точна диагностика иначе има опастност да смениш 1000 неща
              Я кажи що е грешка?
              Колкото до диагностиката - трябва да гледаш определени параметри в графичен режим , а не дали ти се появява грешка. Бобо е прав
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Я кажи що е грешка?
                Колкото до диагностиката - трябва да гледаш определени параметри в графичен режим , а не дали ти се появява грешка. Бобо е прав
                Епа момчета тва обясних и аз.. гледахме различни графики в реално време ся аз не знам как им е точно ``Заглавието`` ама маистора обясни и ясно се виждаше как 2 графики синия и червена въреха заедно. Маистора ми обясни че това било необходимото налягане нужно от помпата а другата е неиното налягане и е допустимо да има леко отклонение, но при мен червената графика като върнех газта оставаше в горна точка а синята си спадаше.. и колата влиза в некакъв Сервизен режим
                Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от A.Arabadzhiev Покажи съобщение
                  Епа момчета тва обясних и аз.. гледахме различни графики в реално време ся аз не знам как им е точно ``Заглавието`` ама маистора обясни и ясно се виждаше как 2 графики синия и червена въреха заедно. Маистора ми обясни че това било необходимото налягане нужно от помпата а другата е неиното налягане и е допустимо да има леко отклонение, но при мен червената графика като върнех газта оставаше в горна точка а синята си спадаше.. и колата влиза в некакъв Сервизен режим
                  Епа сега бе малко по-подробен. Ама малко. Каква е била те тая графика, дето не се е връщала обратно? Ако е била за налягане на горивото (измерено) - то не ти работи регулаторът на налягане и това води до авариен режим. А е и опасно
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Епа сега бе малко по-подробен. Ама малко. Каква е била те тая графика, дето не се е връщала обратно? Ако е била за налягане на горивото (измерено) - то не ти работи регулаторът на налягане и това води до авариен режим. А е и опасно
                    А така ми незнам точно ама това и тои каза регулатор налягане на горивото.. Снощи докато ми светеше дюзата продължих да я карам без да я изгася и запаля отново и както си карах и угасна в движение.. Като дадох контакт и нещо започна да подчуква опред много бързо чукане все едно клапанче нещо завартях на стартер и запали. А иначе незнам дали е важно но преди месец някъде ми Сменяваха уплатнения и гумички на ГНП-то и след ремонта палеше много лесно, а сега повъртявам повечко на стартера а уш е по топло !
                    Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от A.Arabadzhiev Покажи съобщение
                      А така ми незнам точно ама това и тои каза регулатор налягане на горивото.. Снощи докато ми светеше дюзата продължих да я карам без да я изгася и запаля отново и както си карах и угасна в движение.. Като дадох контакт и нещо започна да подчуква опред много бързо чукане все едно клапанче нещо завартях на стартер и запали. А иначе незнам дали е важно но преди месец някъде ми Сменяваха уплатнения и гумички на ГНП-то и след ремонта палеше много лесно, а сега повъртявам повечко на стартера а уш е по топло !
                      Не си играй, ще я строшиш
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Колега. не си прави експерименти да не стане по лошо. Явно работата е по сериозна, отиди в София в форумен сервиз да я оправят. Не се мъчи с майстори които не са много навътре с нещата.
                        sigpic
                        Alfa Romeo GT JTD 16v `04
                        Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
                        Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Burkan Покажи съобщение
                          Колега. не си прави експерименти да не стане по лошо. Явно работата е по сериозна, отиди в София в форумен сервиз да я оправят. Не се мъчи с майстори които не са много навътре с нещата.
                          Да дойде, ама да не вдига обороти
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Kaто и гледам грешките на тази кола,няма да се оправи във форума,има серизни драми тази кола.Я премерете масата на мотора как е,P0601 е сериозна грешка-в чексумата не ЕКУ-то
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Kaто и гледам грешките на тази кола,няма да се оправи във форума,има серизни драми тази кола.Я премерете масата на мотора как е,P0601 е сериозна грешка-в чексумата не ЕКУ-то
                              Ок.. Утре ще кажа на Никола да я види и нея. Смятaш че от там може да се габарка цялата система ?
                              Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                              Comment

                              Working...
                              X